- factura-chitanță pentru rezervare nume firmă;
- formularul cerere verificare denumire firmă;
- contract de comodat - original;
- act care atestă proprietatea asupra imobilului (contract vânzare-cumpărare, în copie și copie legalizată; nu știu dacă e nevoie de cea legalizată);
- certificat de nomenclatură stradală (nu știu dacă e obligatoriu în contextul în care am contractul de vânzare cumpărare);
- documentele care atestă pregătirea sau experiența profesională = diploma de licență (copie);
- dosar cu șină;
- bani = minim 250 lei.
Nu aveam:
- dovada rezervării denumirii firmei;
- specimenul de semnătură al persoanei fizice autorizate (original).
Nu știam că aș fi putut depune de data trecută (1) factura-chitanță pentru rezervare nume firmă, împreună cu (2) formularul cerere verificare denumire firmă, pentru a obține dovada rezervării denumirii firmei. Așadar, am făcut azi acest lucru, urmând ca dovada să o ridic luni după-amiază (azi e vineri). Sper ca luni să pot și depune dosarul.
Ce am aflat la Registrul comerțului:
- am luat formularul Specimen de semnături (intri să îl iei, nu sta la coadă pentru el);
- documentele pentru a obține dovada rezervării denumirii firmei se depun la registratură;
- nu există o limită anume de coduri CAEN;
- anumite coduri CAEN nu pot fi alese ca PFA, ci doar ca SRL.
Ce am uitat să întreb la Registrul comerțului:
- cum se completează formularul Specimen de semnături.
No comments:
Post a Comment