Friday 22 January 2016

Episodul 2 - Registrul comerțului

Am fost pentru a doua oară la Registrul comerțului. În dotare aveam (conform listei):
  • factura-chitanță pentru rezervare nume firmă;
  • formularul cerere verificare denumire firmă;
  • contract de comodat - original;
  • act care atestă proprietatea asupra imobilului (contract vânzare-cumpărare, în copie și copie legalizată; nu știu dacă e nevoie de cea legalizată);
  • certificat de nomenclatură stradală (nu știu dacă e obligatoriu în contextul în care am contractul de vânzare cumpărare);
  • documentele care atestă pregătirea sau experiența profesională = diploma de licență (copie);
  • dosar cu șină;
  • bani = minim 250 lei.
Nu aveam:
Nu știam că aș fi putut depune de data trecută (1) factura-chitanță pentru rezervare nume firmă, împreună cu (2) formularul cerere verificare denumire firmă, pentru a obține dovada rezervării denumirii firmei. Așadar, am făcut azi acest lucru, urmând ca dovada să o ridic luni după-amiază (azi e vineri). Sper ca luni să pot și depune dosarul.

Ce am aflat la Registrul comerțului:
  • am luat formularul Specimen de semnături (intri să îl iei, nu sta la coadă pentru el);
  • documentele pentru a obține dovada rezervării denumirii firmei se depun la registratură;
  • nu există o limită anume de coduri CAEN;
  • anumite coduri CAEN nu pot fi alese ca PFA, ci doar ca SRL.
Ce am uitat să întreb la Registrul comerțului:

No comments:

Post a Comment