Monday 25 January 2016

Episodul 3 - Registrul comerțului

Azi am făcut al treilea și al patrulea drum la registrul comerțului. Ar fi fost doar un drum dacă era corect contractul de comodat.

Așadar, făcând abstracție de acest detaliu, iată cum au mers lucrurile:

N.B.: e util să mergi însoțit de cineva, poate sta la altă coadă în paralel cu tine.



1. M-am dus la registratură, de unde am ridicat dovada rezervării denumirii firmei.


2. Având formularul specimen de semnătură și cartea de identitate, m-am dus la șeful registrului comerțului, în fața căruia am semnat formularul în căsuța (1).


3. M-am dus la birourile unde se înregistrează cererile, având documentele:
  • dosar cu șină;
  • dovada rezervării denumirii firmei (original) <= actele depuse în prealabil, dovada ridicată azi;
  • specimen de semnătură completat;
  • cartea de identitate - original + copie certificată olograf;
  • contract de comodat - original;
  • act care atestă proprietatea asupra imobilului - copie certificată olograf;
  • certificat de nomenclatură stradală - copie certificată olograf;
  • document care atestă pregătirea - diploma de licență - copie certificată olograf.
Toate copiile sunt certificate olograf, adică am scris de mână „Conform cu originalul. Semnătura”.

!!! Pe lângă aceste documente, aveam o listă (făcută de mine) cu câteva coduri CAEN care mă interesează!!! Când depui actele de înregistrare în Registrul comerțului, e necesar să specifici codurile ce corespund activității economice pe care o vei presta.  


4. Îmi lipseau de la dosar: 
Le-am completat acolo, cu ajutorul doamnei de la birou.


5. Apoi mi-a dat o hârtie pe baza căreia am achitat 144 lei la casierie, ulterior revenind cu chitanțele la aceeași doamnă de la birou. 

La final mi-a dat o hârtie cu programarea pentru eliberarea înregistrării, urmează să revin la Registrul comerțului - Registratură - peste două zile pentru a ridica înregistrarea. 

No comments:

Post a Comment